Årsmöte 2020-09-13

On 16 september, 2020, in Okategoriserade, by Camilla

Med all respekt för de förhållningsföreskrifter som gäller hölls i söndags ett sent årsmöte i Skellefteå Strokeförening för 2019. Ett tiotal medlemmar kunde utan dramatik lägga ytterligare ett verksamhetsår till handlingarna.

Efter en parentation över avlidna medlemmar kunde ordförande Roger Wikström snabbt beta av dagordningen. Jan-Olov Nygren avtackades efter många års arbete i styrelsen och Gunnar Holmqvist valdes in i hans ställe. Rune Karlsson har varit vice ordförande men avled under hösten och ny på posten är Melker Johnsson.

Även om det mesta i aktivitetsväg är satt i pausläge så finns ambitioner och önskemål om att bad, boule, styrketräning, bordtennis, lätt- och sittgympa, caféträffar och andra arrangemang ska ta fart igen. Allt som pandemin skjutit upp till sen, får så snart som möjligt bli NU!

Text och foto Melker Johnsson

Protokoll finns här.

Främre raden från vänster kassör Camilla Stenmark, ordförande Roger Wikström, bakre raden ledamot Birgit Arvidsson, sekreterare Ulrika Lindgren, ersättare Gunnar Holmqvist. Bakom kameran vice ordförande Melker Johnsson

Comments are closed.